darkdemon prediction

Random discussions belong here.

Re: darkdemon prediction

Postby Alexis » Tue Dec 27, 2016 3:59 am

Jojishi wrote:
Raymond wrote:Alright since you guys are having fun with this thread I moved it to the spam section where it belongs lol.

How can you call the oracle's prophecy "spam"?

Oh yeah, plus it's totally going to be me. (mm


yeah raymond why :'(
Image
Don't Start.
AlexisOffline
The Oracle
VIP
User avatar
 
Posts: 461
Joined: Mon Dec 28, 2015 8:13 am
Location: nope.

Re: darkdemon prediction

Postby /moe » Tue Dec 27, 2016 4:31 am

I have a prediction that Sifter will skip veterans and go straight to elites once he finishes his shadowlith thing.


and ofcourse I'll follow suit :).
Image
Click the Pic for TDD thread. (Credits to Sifter for making my profile, RB, and Sig.)


"Animate to entertain others, lad. That's the point of animation. Some are too blind to see it though
Being big-headed and sucking balls don't go well in pair."
-Flame
/moeOffline
#NextComboKing2019
#NextComboKing2019
User avatar
 
Posts: 695
Joined: Mon May 11, 2015 12:13 pm

Re: darkdemon prediction

Postby Alexis » Tue Dec 27, 2016 4:36 am

Prometheus wrote:I have a prediction that Sifter will skip veterans and go straight to elites once he finishes his shadowlith thing.


and ofcourse I'll follow suit :).



i can confirm
Image
Don't Start.
AlexisOffline
The Oracle
VIP
User avatar
 
Posts: 461
Joined: Mon Dec 28, 2015 8:13 am
Location: nope.

Re: darkdemon prediction

Postby Raymond » Tue Dec 27, 2016 1:17 pm

This just reminds me of this...

Image
RaymondOffline
Tychus Findlay
Admin
User avatar
 
Posts: 2979
Joined: Sun Apr 06, 2014 1:04 am

Re: darkdemon prediction

Postby Jojishi » Tue Dec 27, 2016 8:51 pm

It wouldn't surprise me if Sifter went straight to Elite. He honestly deserved Veteran with his Dojo-Demon entry, at least in my opinion.

Heh, funny image Raymond. :p
JojishiOffline
Moderator
Moderator
User avatar
 
Posts: 2180
Joined: Thu Apr 10, 2014 3:06 am

Re: darkdemon prediction

Postby Alexis » Wed Dec 28, 2016 12:08 am

hahaha nice ;)
Image
Don't Start.
AlexisOffline
The Oracle
VIP
User avatar
 
Posts: 461
Joined: Mon Dec 28, 2015 8:13 am
Location: nope.

Re: darkdemon prediction

Postby Youngster » Wed Dec 28, 2016 12:28 am

I predict that I'll be an Interz before the end of the world.
Image
"

Currently working on:Something
YoungsterOffline
Noob
VIP
User avatar
 
Posts: 282
Joined: Sat Oct 29, 2016 9:31 am
Location: Philippines

Re: darkdemon prediction

Postby Cheese » Wed Feb 08, 2017 10:11 pm

i predict that one day i will go insane from people continuously saying interz instead of intermediate or something similar
CheeseOffline
VIP
VIP
User avatar
 
Posts: 1385
Joined: Sat May 10, 2014 10:31 pm
Location: Oregon

Re: darkdemon prediction

Postby Massive Legend » Wed Feb 08, 2017 10:13 pm

very good comment, def interz tbh rank team wyd? interz this is for sure interz material
Massive LegendOffline
VIP
User avatar
 
Posts: 942
Joined: Sun Mar 15, 2015 5:58 pm
Location: ͠° ل͜ °

Re: darkdemon prediction

Postby Cheese » Wed Feb 08, 2017 10:14 pm

Elixir wrote:def interz tbh rank team wyd?


beginner flashbacks
CheeseOffline
VIP
VIP
User avatar
 
Posts: 1385
Joined: Sat May 10, 2014 10:31 pm
Location: Oregon

Re: darkdemon prediction

Postby Alexis » Thu Feb 09, 2017 4:58 am

interz shall never (probably) be used again. that i know.
Image
Don't Start.
AlexisOffline
The Oracle
VIP
User avatar
 
Posts: 461
Joined: Mon Dec 28, 2015 8:13 am
Location: nope.

Re: darkdemon prediction

Postby Hydrogenex » Fri Apr 28, 2017 3:38 pm

Oracle, oracle, when will I make an actual good animation. ._.
My signature sucks, go away plz.

Wanna see my cringe anims? Here ya go!

Image
HydrogenexOffline
Active
Active
User avatar
 
Posts: 61
Joined: Thu Aug 25, 2016 1:00 pm
Location: HIDIN' IN YO CLOSET!

Re: darkdemon prediction

Postby Finom » Fri Apr 28, 2017 7:25 pm

When you stop bumping lol
FinomOffline
im ded
VIP
User avatar
 
Posts: 1229
Joined: Mon Apr 20, 2015 6:29 pm
Location: Yes

Previous

Return to Spam Pit Everything & Anything

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron